niedziela, 3 czerwca 2012

OGŁOSZENIE

Poświęcam tę notkę w stu procentach na wyrażenie swoich myśli. Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale nie myślcie, że o Was zapomniałam. Bardzo cieszy mnie wieść o tym, że znalazła się tutaj rzesza osób, które z chęcią czytają moją twórczość. To mnie bardzo uskrzydla, co podkreślam za każdym razem, gdy z Wami rozmawiam. A jeśli orientujecie się w moich tweetach - mam straszny problem z weną. Nie mam zamiaru kończyć tego bloga, jedynie chwilowo ... go zawiesić. Nie chcę nic pisać na siłę, dlatego czekam, aż moja chęć do pisania wtórnie powróci. Podejrzewam, że kontynuacji podejmę się dopiero w przyszłym tygodniu i mam nadzieję, że mnie za to nie zamordujecie. Przy okazji, mam pomysł na dalszy ciąg. W ankiecie zamieszczonej na stronie zdecydowanie zwyciężył Ziam, a i spostrzegłam w komentarzach, że marzyły się Wam Niam, więc nie trudno się domyślić, iż połączę to wszystko w całość i dołożę Liam'a do głównej obsady :) Mam już na to pomysł, ot co. Nie wiem czy Wam się to spodoba, ale tak już zadecydowałam. Zbyt trudno byłoby mi się rozstać z Ziall'em, i już. Ten blog jest dla mnie ważny i nie chcę go kończyć wciąż o nim myśląc. Trzymajcie kciuki za moją wenę i... nie hejtujcie mnie za to na twitterze ;D
MASSIVE THANK YOU , GIRLS ! To wszystko dzięki Wam. I przepraszam za brak spójności w powyższych zdaniach, ale nie miałam pojęcia w jaki sposób Was o tym poinformować. LOVE YOU ALL! DON'T FORGET :)
~ zawsze skromna i oddana swoim czytelnikom @ChelleHoralik

8 komentarzy:

  1. Przez ten tydzień to ja chyba na zawał zejdę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamierzam hejtować :D
    Ale wiesz...kocham to opowiadanie, a jak mówią - kocha to poczeka, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaaak. Widziała twoje tweet'y i mam nadzieję, ze ci szybko przejdzie. Będę z niecierpliwoscia czekała na następny. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ei , zawróć ciągnik , traktor stop .! Ziall i Niam ? no ale jakim cudem ? o.O eee. jasne nikt tu nie zamierza Cię hejtować . kocham Twojego bloga tak tylko mówie :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaa! Tydzień? No nic, muszę cierpliwie czekać i na pewno to zrobię.
    Cieszę się, że wprowadzisz Liam'a. Pewnie coś ciekawego ci do głowy z nim wpadło, a przynajmniej mam taką nadzieję. I te bromance. Ach te trzy są najlepsze. Nie mam nic do Larry'ego, ale on jest już taki pospolity.
    Pozdrawim Dreamer.
    www.lovestory-1d.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadlam na twojego bloga dopiero wczoraj przeczytałam wszystkie rozdzialy i nie moge sie doczekać nastepnych , czekam czekam naszczescie zostaly 3 dni . zapraszam do mnie na imaginy 1dimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wszystkie rozdziały i są naprawdę świetne, dlatego czekam aż wrócisz :)
    I zapraszam do mnie w wolnej chwili : http://lifechangeseveryminute.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń